Czyste biuro jako wizytówka firmy

Biuro jest miejscem, w którym każdego dnia spędza się co najmniej kilka godzin. Takie obiekty często są odwiedzane również przez potencjalnych klientów czy kontrahentów. Ich wyposażenie i poziom czystości może więc wpływać bezpośrednio na opinię osób postronnych o danej firmie. Dlaczego warto dbać o porządek w biurze?

Czystość w biurze, czyli pierwsze wrażenie

Brudne biuro prezentuje się bardzo nieprofesjonalne. Osoby, które planują podjąć współpracę z daną firmą, zwracają uwagę na wiele detali. Gdy po pierwszych odwiedzinach potencjalnych kontrahentów czy klientów w oczy rzuci się bałagan, szanse na skorzystanie z oferty Twojej firmy maleją.

W oczach klientów brudne biuro może świadczyć o ignorancji właściciela obiektu i jego niechlujstwie. Niesprzątnięte otoczenie nie sprzyja negocjacjom, które niekiedy trwają kilka godzin. Negatywne opinie o różnego rodzaju usługach i firmach rozprzestrzeniają się dość szybko, dlatego warto zadbać o dobre pierwsze wrażenie.

Jak zadbać o porządek w biurze?

Właściciele firm nie mają czasu na samodzielne dbanie o porządek w biurze. Wówczas z pomocą przychodzą profesjonalne firmy sprzątające. Zajmujemy się zarówno bieżącymi porządkami, jak i gruntownym czyszczeniem całych obiektów, włącznie z oknami. Dopasowujemy harmonogram prac do stopnia zabrudzenia budynku i wymagań jego właściciela.

Podjęcie cyklicznej współpracy z firmą sprzątającą pozwala zadbać o porządek w biurze na co dzień. Miejsca tego typu odwiedza wiele osób, dlatego odkurzanie czy mycie powierzchni jest niezbędne niemal każdego dnia. Wiemy, jak wykonać usługę sprzątania biura sprawnie i z poszanowaniem dla prywatnych rzeczy zatrudnionych osób. Działamy tak, by kolejnego dnia pracownicy i klienci odwiedzający Twój obiekt mogli cieszyć się czystością.

Siedziba firmy

PerfectAnn Spółka z o.o.
ul. Bobrowiecka 9
bud. D1 lokal 204
00-728 Warszawa

Biuro

tel.: +48 884 600 320
e-mail: biuro@perfectann.pl

Poniedziałek - Piątek 8:00-17:00
Sobota 9:00-15:00

Dział sprzedaży i obsługi klienta